Všeobecné obchodní podmínky
Ujednání mezi dodavatelem a odběratelem:
Kvalita
- Firma odpovídá za kvalitní provedení prací.
- Dodavatel ručí, že výsledek splňuje všechna ustanovení aktuálně platných předpisů v době vyhotovení.
- Dodavatel neručí za chyby vzniklé na základě chybných podkladů získaných od odběratele.
- Odběratel je povinen poskytnout součinnost při provádění zakázky – poskytnout informace k zakázce, účastnit se na požádání měření zakázky, odstranit překážky, které brání výkonu práce.
- V případě nevyhovujících podkladů nebo neposkytne-li odběratel nezbytnou součinnost, je dodavatel oprávněn od zakázky odstoupit.
Dodací lhůta
- Geodetické práce provádíme vždy v nejbližším možném termínu po dohodě se zákazníkem.
- V případě, že ke zpracování je potřebná spolupráce s katastrálním úřadem, je nutné počítat s delší dobou zpracování.
- U zakázek, při kterých se provádí vytyčení dle § 85 Vyhl. 26/2007 Sb, je nutné přizvat písemnou pozvánkou všechny dotčené vlastníky. V tomto případě je nutné počítat s prodloužením dodací lhůty minimálně o 14 dní.
- V případě velmi nepříznivých povětrnostních podmínek, které by mohly ohrozit bezchybný průběh měření (silný mráz, vydatný déšť,…), může dodavatel prodloužit dodací lhůtu. Vždy však má dodavatel za povinnost informovat odběratele o vzniklé situaci.
- Při zdržení zakázky vlivem jednání se státními orgány (katastrální úřad, pozemkový úřad, pozemkový fond apod.) se termín úměrně prodlužuje.
- Ukáže-li se během zpracování zakázky nutnost provedení víceprací, dodavatel neprodleně informuje zákazníka o vzniklé situaci a dále postupuje po vzájemné dohodě.
Úhrada zakázky
- Úhrada zakázky bude provedena předem dohodnutou formou – buď hotově nebo převodním příkazem.
- U zakázek velkého rozsahu je dodavatel oprávněn požadovat zálohu.
- Do doby uhrazení zakázky jsou veškeré výsledky a výstupy v majetku dodavatele.
- Odběratel vyjadřuje uzavřením zakázky svůj souhlas ke zpracování nezbytně nutných osobních údajů.
21. 9. 2010