VRT Moravská brána
Mapování pro projekt „VRT Moravská brána“ obsahovalo kompletní zaměření žst. Drahotuše na prvním tranzitním koridoru. Díky tomu, že nám celkem přálo počasí se podařilo splnit i náročný termín odevzdání první části zakázky.


Mapování pro projekt „VRT Moravská brána“ obsahovalo kompletní zaměření žst. Drahotuše na prvním tranzitním koridoru. Díky tomu, že nám celkem přálo počasí se podařilo splnit i náročný termín odevzdání první části zakázky.
Část „Moravské západní dráhy“ konkrétně 14 kilometrů dlouhý úsek z Velkých Opatovic až téměř k Boskovicím (trať Ex 262) jsme zaměřovali před koncem roku 2023. V žst. Velké Opatovice jsme...
„Vlárská dráha“ (Brno – Vlárský průsmyk – Trenčanská Teplá), konkrétně desetikilometrový úsek mezi Bojkovicemi a Hostětínem jsme měli za úkol změřit během letního období. Náš úsek zahrnoval i legendární „Pitínskou...
Ve druhém čtvrtletí jsme měli na starosti mapování na tratích Jeseník – Mikulovice/st.hranice (v jízdním řádu pod číslem 292) a odbočné trati Mikulovice – Zlaté Hory („Zlatohorka“ v jízdním řádu...
Další zaměřovanou tratí byla „Dráha sta oblouků“ tedy úzkokolejka Třemešná ve Slezsku – Osoblaha (v jízdním řádu pod číslem 298). Na této přes 20 km dlouhé dráze o rozchodu 760...
Vytvořila a spravuje agentura CZECH.click